Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Nog even de tijd...

Ja, cliché's heb ik al genoemd. Maar ze blijven komen. Zoals "geniet van je rust, nu kan het nog". Maar het is natuurlijk niet voor niets een cliché. Omdat het gewoon ontzettend waar is. Elke ochtend dat ik uitgeslapen heb, denk ik: nog héél even en dan zal dat uitslapen een zeldzaamheid worden! Maar ach:"je krijgt er ook ontzettend veel voor terug", zegt de volgende dan.

En terwijl ik al wachtend mijn blogs typ, vind ik het zo jammer dat ik allerlei dingetjes nog niet kan laten zien... De creatieve projectjes waar ik mee bezig ben. (Want denken jullie nou werkelijk dat ik de hele dag op de bank zit en op mijn horloge kijk?)
Waarom ik niks kan laten zien? Dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat wij al weten, wat het is, en jullie nog niet.... Maar ik kan alvast verklappen dat ik zó in m'n nopjes ben met bijv. de babykamer! Heerlijk om daar in en uit te lopen. En daar zitten best wat kleinere of grotere creativiteitjes in verwerkt.

Gisteren ben ik bezig geweest met een houten bord voor de wasruimte. En met veel voldoening bedacht ik, dat ik eindelijk weer eens een creafoto kon tonen. Want of het nou een jongetje of meisje is... De was gaat toch wel door!

6 opmerkingen:

  1. Hahahaha wat leuk!
    En ja, ik vind het echt niet erg als je alvast wat foto's plaatst; ). Zooo nieuwsgierig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dan ben ik dus ff nieuwsgierig wie jij bent.. Anoniempje. Ik denk een meisje ;-)

      Verwijderen
    2. Hihi ik ben het. Degene die weet welk dekentje je hebt opgemaakt en wiegje je hebt staan... Jammer voor mij geeft dit mij geen informatie over het lieve babietje ;). Lfs

      Verwijderen
  2. Zal ik vrijdag de babykamer even komen stoffen? haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begin nieuwsgierig te worden :) en tsja, nu nog rust maar misschien heb je wel het ideale kind! Die van mij valt 's ochtends ook zo weer in slaap, met een beetje mazzel tot 10 uur... en ook na de nachtvoeding heeft hij er geen moeite mee. Alleen overdag, dan moet ik mijn wensen (die natuurlijk zoals ook voor tijdperk kind) veel te hoog gegrepen zijn wel eens drastisch bijstellen. Schijnt vanzelf te wennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, dat ik nu op zo'n onmogelijk tijdstip reageer ligt ook niet aan kindlief (al maakte hij mij wel wakker voor eten), maar aan mijzelf omdat ik mij nu al "zorgen" maak voor de dag van morgen.

    BeantwoordenVerwijderen