Pagina's

zaterdag 28 februari 2015

Het afgehaakte afhaken...

Zaterdag! Een hele lege zaterdag, wat hou ik ervan! Zelfs nu ik met verlof ben en elke door de weekse dag voelt als zaterdag, vind ik dit nog steeds een heerlijke dag. Het zal wel tussen de oren zitten.

Nu ik "opeens" zoveel tijd heb, haak ik wat af! Nieuwe mutsjes, beestjes en lapjes, maar ook dingen die zijn blijven liggen. Zoals het afhaken van een girafje. Nee, niet het girafje was afgehaakt, maar ik. En nu moet hij nog even afgehaakt worden. Snappie?

Het lastige is alleen dat de meeste bolletjes katoen in de krochten van mijn haakmand lagen, allemaal verstrikt en door elkaar. Dus nu, op deze zaterdagochtend moest ik maar eindelijk eens inventariseren wat ik eigenlijk onderin mijn haakmand nog had liggen.
Alles is weer in orde en netjes opgeruimd. Wat kan je daar blij van worden!

3 opmerkingen:

  1. oh, Maria...wat leuk. Zit ik net een blog te maken (komt pas deze week erop) en zie ik dit. Ik stuur je vast een foto over de mail.haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er vrolijk en opgeruimd uit.
    Ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen