Pagina's

donderdag 5 februari 2015

Lijstjes (vervolg)

Dag 2
De was met babykleertjes zit in de wasmachine. Beddengoed was al klaar en ik heb zelfs het bedje al opgemaakt. Zo gek, dat het kind praktisch kan komen, maar dat het ook nog 6 weken kan duren! Inmiddels begint M. erop aan te dringen dat ik een ziekenhuistas klaarmaak. Ook al zoiets geks: iets inpakken waarvan je niet eens weet of je het wel gaat gebruiken..
Gisteren kreeg ik nog een heel leuke aanvulling op mijn lijstje. Zonder dat ze van mijn lijstje afwist, stuurde een vriendin dit kaartje. Heel lief!

3 opmerkingen:

  1. Mooi begin, ondanks alle verrassingen van wasmachines.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim hoor om een lijstjes te maken! Ach en als alles niet af is is niet erg voor de baby, want die heeft veel liefde en warmte nodig en dat is bij jullie wel aanwezig :). Toch is het altijd fijn om klusjes gedaan te hebben alleen al goed voor je hormonen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een helpend kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen