Pagina's

woensdag 4 februari 2015

Lijstjes

Dag 1 van mijn zwangerschapsverlof: één grote chaos in mijn hoofd. Mogelijkheden en moetelijkheden buitelen over elkaar heen, terwijl ik na een ontbijtje sta te douchen. Voor mensen met een opgeruimd hoofd moet zo'n verlof heerlijk voelen. Ik daarentegen voel me vooral verward. Ik heb geen overzicht. Wat moet ik doen met zo'n leegte aan tijd en zo'n berg mogelijkheden? Wat, wanneer, waarom? En dan hebben we ook nog factor Baby, waarvan we niet weten wanneer die zich aandient. Onzekerheden alom.

Ik ben een gezegend mens met genoeg vrienden en familie om even een bakkie bij te doen. Dus die mogelijkheid ga ik zeker benutten, besluit ik. En voor de rest ga ik maar gewoon even lijstjes schrijven. Alles wat er is in een categorie stoppen. Theetje erbij... Lekker even rust zoeken. Wie weet vind ik vanzelf m'n weg wel.

3 opmerkingen:

  1. Good luck! Ik vond die onzekerheid ook maar lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, daar herken ik me in! Ik kan helemaal niet tegen een lege dag en ik plan zelfs elke dag van de vakantie in (waar Mark echt soms gek van wordt). Ik had tijdens mijn verlof ook allerlei lijstjes en dingen die ik wilde doen. Gelukkig voor mij kwamen beide kinderen te vroeg. Heel veel succes en geniet er ook van!

    BeantwoordenVerwijderen