Pagina's

maandag 23 februari 2015

Allegaartje

Het weekend is weer achter de rug en we richten ons op de nieuwe week... Zal het deze week komen? Hoewel het mij wel uitkomt, vraag ik me af of de kleine er ook zo over denkt...

In elk geval ben ik alle tekenen van een hoogzwangere wel tegengekomen. Van enorme kippigheid (je kunt beter geen spelletje meer met me doen) tot vreetbuien. En dan ben ik er ook nog eens de hele dag over aan het praten, als er mensen in de buurt zijn.

Vanmiddag kwamen goede vrienden langs en dat zijn heel fijne verzetjes! Ook morgen staat er nog zo'n gezellig koffiemomentje op de planning. En ondertussen voel je je buik dan weer en denk je: zou het? Zou dat het allereerste beginnetje zijn?

3 opmerkingen:

  1. Oh wat spannend allemaal! Geniet nog maar even goed van die dikke buik want die ga je straks nog missen hoor! Sterkte, succes, geluk en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ...en dát kun je nog wel vier of vijf weken aan het denken zijn, is mijn ervaring. Ik hoop dat dat niet ook jouw ervaring wordt. Ben zooooo benieuwd naar mijn nieuwe...neefje denk ik...
    en hij heet dan vast: eh....Tony of eh...Rens...nee nee, huuuuu ik weet het niet! snotter snotter sniff, en ik wil het weten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit zijn gouden tijden voor zussen van hoogzwangere vrouwen...zie hierboven. Ze willen zó graag meer weten! haha. Effe geduld Loïs.. net als je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen