Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Flirdie

Ik presenteer u "Flirdie". Het vogeltje dat ik bedacht voor de Zomerse knip- en plakwedstrijd van Atelier Mama Bee. Met Flirdie ben ik één van de twee winnaars van de wedstrijd. Erg leuk! 


Gisteren kreeg ik over de post een pakketje met een prijs:

Een schets/tekenblok, met Flirdie voorop...


Drie ansichtkaarten.
Van links naar rechts:
Sientje (ontworpen door Floor), Hippie (ontworpen door Anita) en Flirdie (de mijne dus;-) )

Leuk, en heel écht om een kaart en blok te hebben met je eigen tekening er op. Persoonlijk cadeautje!

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Verbaasd me niets dat je hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor.. die van jou is het leukste (natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh wat leuk zeg! Je hebt er echt een heel eigen vogel van gemaakt, zo met dat haar. Van harte gefeliciteerd met de leuke prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt superleuk geworden!! Superverdiend gewonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk leuk leuk..
    Flirdie, zo'n macho bird die graag flirt? Is dat waarom ie zo heet? Cool hoor, en nu kun je hem van alles laten meemaken, dat weet je hè? Echt tof dat je hebt gewonnen, dat geeft ons negalievelingen een beetje moed voor de toekomst.
    kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Je hebt het echt verdiend, wat leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Hij is ook erg leuk!
    Fijne dag, Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjonge, bedankt voor alle complimenten! Erg leuk, zoveel positiviteit!

    BeantwoordenVerwijderen