Pagina's

vrijdag 16 maart 2012

In de vingers






Het bijhouden van een blog is een hele kunst. Het lijkt van de buitenkant erg simpel, maar er zijn allerlei ongeschreven regels. Sterker nog, er is een hele bloggerwereld! Een community van (voornamelijk) vrouwen die allerlei interessante weetjes op allerlei gebied met elkaar delen. Fotografie, tuinen, creativiteit, je kan het zo gek niet bedenken of je kunt er over bloggen.
Vandaag heb ik weer een nieuwe stap gemaakt in bloggerland: ik ding mee naar een give-away. Voorheen kwam ik ze altijd te laat tegen, maar nu ben ik net op tijd! Aan het einde van de dag sluit de tijd. Nieuwsgierig? Deze give-away kwam van Wendy. Ze heeft een gezellige site waar ik regelmatig kom.


Verder ben ik weer lekker bezig om een aantal dingen op de foto te zetten, dus even geduld en er komen weer een aantal nieuwe blogs aan.
Groetjes,
Maria

1 opmerking:

  1. ik ben benieuwd; er zijn nogal wat mededingers ha ha... maar leuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen