Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Een handje van eigen deeg












Dit handje van klei heb ik ooit op de pabo gemaakt. De opdracht was: maak een boom die op de één of andere manier karakter draagt. 


Bij zulke opdrachten ga ik altijd gewoon beginnen als ik nog niet weet wat ik wil. En zodoende. Al gauw had ik een hand in plaats van een boom. Dit idee stond me wel aan en dit heb ik doorgevoerd. De hand heb ik hier en daar aangepast, zodat het met een beetje verbeelding óók een boom was. Sinds kort doet de hand-boom dienst als foto/kaart opzetstuk. Alhoewel ik hem ook wel eens gewoon leeg als hand-boom wil laten staan. Het heeft wel wat, vind ik.

2 opmerkingen:

  1. lege handen omhoog naar de hemel! Daar doen bomen mij altijd aan denken, dus een gek idee is het sowieso niet. Mooi hoor, als je ooit zin hebt om er nog één te maken, houd ik me aanbevolen!!

    BeantwoordenVerwijderen