Pagina's

maandag 24 juni 2013

Vakantie vieren!

Nog één ochtend ga ik op school aan het werk en dan is het voor mij lekker zomervakantie!
Ik heb nog niet zoveel plannen, behalve het bezoeken van wat familie en vrienden. En ook hebben we de luxe dat we op vakantie kunnen gaan, waar ik erg veel zin in heb. 


Zo tegen het einde van het schoolseizoen, merk ik dat ik wel zin heb, om afstand te nemen van alles. Dat betekent ook even niet bloggen. Even loslaten. Er even niet naar om hoeven te kijken Ondertussen spaar ik natuurlijk alle foto's en creatieve uitspattingen gewoon op. En straks, als de zomervakantie voorbij is, kunnen we er weer in volle vaart tegen aan!

Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van mijn blijheid en creatieve projectjes. Het is erg leuk om volgers te hebben die af en toe een berichtje plaatsen. Daar kan ik echt van opkikkeren! Allemaal hopelijk - digitaal of niet, maar in elk geval gezond - tot na de zomervakantie!




6 opmerkingen: