Pagina's

maandag 13 mei 2013

Kwarktaart decoreren

Tijd voor feest. Op de verjaardag van M. ging ik aan de slag om de kwarktaart die hij gemaakt had, nog íets op te sieren.

Men neme een kwarktaart, 'snoepjes' en een mal met verschillende rondjes.

Strooi de snoepjes over de mal heen. Ga er vanuit dat je daarna  moet stofzuigen ;-)

... en vul het geheel aan met een randje aardbeien.
Heerlijk!! Het is wel handig om dit te doen, vlák voor de gasten komen. De snoepjes trekken in de taart en worden vochtig. Dan is 'ie lang zo mooi niet meer.

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb vrijdag een jarige. Het maakte het af hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker, gezellig en O O O rigineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk blog om te volgen! ik ben meteen gaan volgen heel leuk allemaal..groetjes uit arnhem

    soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij was ook nog eens lekker..Dat idee van die mal vind ik leuk.
    En dank je wel voor de "randvoorwaardenomschrijving" zoals stofzuiger bij de hand en vlak voor het opdienen ivm het "smelten" van de decoratie.
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, leuke tip! Staat echt heel erg mooi, ik moet ook maar weer eens in de keuken bezig.

    BeantwoordenVerwijderen