Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Boekenfestijn

Eens in het jaar is het bij je in de buurt: het boekenfestijn. Op dit moment beschouw ik het als één grote bom aan prikkels. En zo kwam het dat ik gezellig bij mijn ouders langs ging, terwijl M. een rondje deed in de enorme hal vol boeken. Halverwege bleef hij haken en belde hij me op. "Ze verkopen ook allerlei knutselmateriaal.... kan ik iets voor je meenemen?"
Tsja, en daar word ik toch erg nieuwsgierig van. Dus samen met mijn moeder stapte ik in de auto naar de IJsselhallen. En ja hoor, een drietal rijen met eindeloos knutselmateriaal. 

Onder andere bovenstaande stempels ruilden van eigenaar. En wat ben ik er blij mee! Je kunt er zulke gezellige papiertjes mee maken!!

Op deze website is te zien waar en wanneer het boekenfestijn in de buurt is. En nee, ik word niet betaald voor deze blog. Ik ben alleen maar enthousiast!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Maria,

    Op het blog van Bianca zag ik jouw reactie op haar oproepje om mee te doen met SnailMail. Het lijkt mij ook superleuk om te SnailMailen. Als jij het ook leuk vindt om met mij te SnailMailen, dan stuur ik je dit weekend een leuk pakketje. Ik ben gek op kaarten en tags maken, scrapbooken, brieven schrijven en allerlei andere creatieve dingen. Ik word maandag geopereerd en ben dan ff uit de running en dan is het alleen maar leuker om post te ontvangen. Als je het leuk vindt, stuur je mij dan je adres?

    Groetjes, claudiacosijns@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post. je hebt er iets leuks mee gedaan, zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen