Pagina's

vrijdag 9 november 2012

Jongensknutsel

Voor ik met mijn echte blog begin even een mededeling van blog-aard...
Er zijn lezers van mijn blog, die ook in het kadertje aan de zijkant staan, maar waar van ik niet kan zien of ze zelf ook een blog hebben. Als je op zo'n vierkantje (van iemand) klikt, kun je bij sommigen zien, welke blog ze hebben. Maar ik weet uit ervaring, dat het ook kan, dat je blog dan níet te zien is. Dit is erg jammer, omdat je zo minder makkelijk lezers krijgt.

Mijn oproepje is dus: klik even op je eigen vierkantje als je bij iemand een blog bezoekt en kijk of je blognaam zichtbaar is bij je foto. Zo niet, laat dan bij een berichtje even je blognaam achter, dan kan ik ook bij jou "langskomen".

Pfoe.. hopelijk heb ik het begrijpbaar gezegd....

en dan nu, de echte blog! 


Een vriendin van ons plaatste pas dit leuke idee op Facebook. Te maken met vier closetrolletjes en wat karton. Zelf heeft ze het kasteel in elkaar gezet. Haar zoon van bijna 4 heeft zijn fantasie er op los gelaten met verf. Goed gelukt, vind je niet? Het is trouwens ook een leuk idee voor een project over geschiedenis, op de basisschool!


5 opmerkingen:

  1. Heel leuk! je kunt zo'n hoop maken van afval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een hele leuke jongens-knutsel! Dit kan ik wel eens gaan doen met zoonlief. Hij is 5 dus dit zal hem wel aanspreken.
    Je bent duidelijk met het eerste stukje van de post hoor. Ik wijs mensen er ook altijd even op, vaak weten ze niet eens dat de blognaam niet zichtbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! En weet je al van wie je het hart hebt gekregen? Nieuw blog onderwerp, ik ben ook wel benieuwd. inspireert weer om ook iemand te verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een leuke activiteit.
    Schilderen met kinderen is sowieso erg hilarisch trouwens.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen