Pagina's

maandag 7 maart 2016

Tussen wal en schip

Terwijl ik net hier in huis aan het schoonmaken was, had ik een zoveelste onderwerp om een blog over te schrijven. Het gebeurt me de laatste tijd regelmatig. Nu wil het geval dat ik deze blog echt bedoeld had voor gezelligheidjes. Ik zet er zo nu en dan nog wel eens wat op, maar het loopt niet zo lekker meer qua regelmaat. Vanaf het begin had ik me voorgenomen om mezelf geen 'dwang' op te leggen hoe vaak of wanneer ik iets zou posten. Het moet leuk blijven voor mezelf. Wat ik wel steeds heb volgehouden is om er geen serieusere blogs op te zetten, vol met gedachten die volgens mij de wereld in moeten. Maar nu stok ik daar een beetje in. Dit loopt niet meer zo....

Tegelijk weet ik niet goed hoe ik verder zal gaan. Deze laten sluimeren en zien wat het wordt? Een extra blog erbij? Gaat dat wel lopen? Post ik daar wel genoeg voor? En toen dacht ik opeens: ik gooi het in de groep! Wat zijn jullie ideeen /tips/adviezen? Wie leest hier nog steeds mee?
Ik hoor het graag dan zal ik uiteindelijk zelf een knoop doorhakken.

3 opmerkingen:

  1. Natuurlijk lees ik je blog... en ik kamp met hetzelfde probleem haha. Ik ben benieuwd naar de adviezen die je krijgt... heb zelf nog wel een idee...maar houd dat even voor me
    liefs van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk af en toe een inkijkje te hebben in jouw leven daar. Ik zou zeggen ga zo door en ik houd wel in de gaten of je er iets opzet ook al is er geen regelmaat :). Ideeën tsja... je creaties zijn leuk om mee te krijgen. Eventueel kan je iets met kleuren (in je huis of buiten dingen van dezelfde kleur fotograferen) of kleine zonnestralen delen die jouw leven binnenkomen. Grasperken posten?
    Gedichtjes zijn ook leuk!
    Zomaar wat ideetjes.
    Liefs xxx Do

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen concrete ideeën hier maar ik lees sowieso wat je post :-)
    Zet er lekker op wat jij wil, tis een inkijkje in jou leven
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen