Pagina's

vrijdag 23 december 2011

Agenda!

Ik hou van agenda's! Als ze naar mijn wens in elkaar zitten, kan ik er ontzettend blij van worden.  Twee jaar geleden ontdekte ik de agenda van plint. Bij plint gaat het om poëzie en beeldende kunst. 'Door af en toe tijd te nemen voor een gedicht, wordt je leven mooier', staat er op de website.
De plint agenda is zo geniaal, omdat de helft van de agenda de kalender van het jaar bevat en de andere helft uit lege blaadjes bestaat.

..om te vullen met eigen lijstjes...
..om allerlei krabbels te tekenen...
..om nuttige dingen op te schrijven, die je anders in de kantlijnen moet opschrijven, waardoor je agenda zo slordig wordt...
.. om grappige opmerkingen direct te kunnen noteren..
en zelf zou je er misschien wel weer een andere invulling voor hebben.

De agenda van Plint van 2012
 Ik heb hem in elk geval weer binnen voor komend jaar!! Yeah! Mijn lege bladzijdes worden gebruikt voor lijstjes en dan blijven er gelukkig nog een heleboel over voor alles wat ik in dit jaar extra kwijtmoet.
Om het wat overzichtelijk te houden heb ik voor de lijstjes tabs gemaakt.

Aan het begin van het jaar al acht extra labels... Hoeveel zullen er volgen? 

Ik ben er helemaal gelukkig mee! (nee, ik word niet gesponsord voor dit blog ;-) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten