Pagina's

vrijdag 21 september 2012

Borrels en een leuke verrassing!

Haha, jullie denken natuurlijk: hé, een leuke verrassing, daar hou ik wel van! Dan moet ik je toch teleurstellen. Het was voornamelijk een leuke verrassing voor mijn moeder (en dus ook een beetje voor mij).
Kijk eens op haar blog: ze is genomineerd voor de Krea Doe Wedstrijd en dat is natuurlijk een hele eer!
Dus bij deze een oproepje: kijk eens wat rond bij haar. Snuffel er eens een poosje. En als je haar een plekje op de KreaDoe beurs gunt als dagblogger, dan zou ik zeggen: stemmen!


Kado lintjes hoed
Wat is dat toch voor vrouw, die Ellis?

O, en nu de "borrels" uit de titel nog. Er zijn leuke ideetjes bij mij omhoog komen borrelen. En het kriebelt al een hele tijd om dit met jullie te kunnen delen,  jullie te laten meegenieten van dat leuks! Een tipje van de sluier dan, heel binnenkort open ik eindelijk een tab, hier op mijn blog, met oer-gezellige ...... nee... dat blijft nog even geheim.....

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Oeh das ook niet lief.. nu word ik ontzettend, mega, geweldig, nieuwsgierig........... Hoe lang moeten we nog wachten op dat leuke tabje????

    Wel heel leuk voor je mams zeg! Ik zal eens een kijkje gaan nemen! Volg haar blog ook, en er staat zoveel moois op! Logisch dat ze genomineerd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat beschrijf je dat grappig. Ben benieuwd!

    En leuke blog van je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen