Pagina's

woensdag 28 september 2011

Wc-rolhouders

Ik ben nooit echt student geweest. Nou ja, tuurlijk ben ik wel student geweest, maar niet student-student. Je weet wel, op kamers wonen, met andere studenten, om de beurten koken in een niet al te schone keuken en mopperen over het corveerooster. Dat soort studentheid heb ik overgeslagen.
Broers en zussen van mij hebben wel dat stukje geleefd en momenteel is er nog een zusje dat er volop van geniet. Waan je in dát soort studentenleven voor mijn volgende idee.


Het idee ontstond toen wij gingen klussen hier in huis. Vooral mijn man klust, ik beslis mee, maar hij voert uit. Nu moest er boven in de badkamer een wcrolhouder opgehangen worden. Helaas is de muur daar erg dun en hol. Zelfs met holle wandpluggen kreeg mijn man het niet voor elkaar om de houder op te hangen. Na verschillende pogingen besloten we, om dan maar een andere rolhouder te kopen, die anders bevestigd kon worden. De vraag was natuurlijk: wat als die ook niet blijft hangen. Gaan we dan door met kopen tot er een blijft hangen? Gelukkig bleef deze wel hangen en zijn we nu in het bezit van een actieve wc-rolhouder.


Even door-bordurend op het idee dat we meerdere rolhouders moesten kopen, kwam ik op het volgende idee voor een studentenwc: bevestig allerlei verschillende wc-rolhouders op een plank, voorzie ze allen van een rol en hang die op de wc. Kijk wat er gebeurt. Kiest iedereen zijn eigen wc-rolhouder, die niemand mag gebruiken? Wordt er afgesproken dat er slechts één gebruikt mag worden, tot de rol op is en dan mag de volgende pas? Het lijkt me een leuk experiment.
Wij houden het voorlopig bij één wc-rolhouder, maar de persoon die het wat lijkt: ga je gang. Ik ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten!

1 opmerking:

  1. ha ha... jammer dat de anderen niet je hyves reacties kunnen lezen. T is een briljant idee. ik zie het helemaal voor me.. je bent je studenten roeping misgelopen. Kan nog, kan nog!

    BeantwoordenVerwijderen