Pagina's

donderdag 3 maart 2016

Traktatie eerste verjaardag

Binnenkort wordt ons jongetje alweer één. Wat is de tijd gevlogen, dit jaar. Hoewel ik op sommige wanhoopsmomenten de tijd maar niet weg kon kijken. Maar hier staan we dan, echt een jaar verder. En wat een prachtig mannetje hebben we!!
Na alle dromerijen bedacht ik opeens dat een verjaardag ook allerlei geregel met zich meebrengt! Want we willen cadeautjes geven, het huis versieren, uitnodigingen versturen en, jawel, de eerste traktatie regelen!
Wat laat je een eenjarig kind nu trakteren? Hij kan zelf nauwelijks eten. Na wat gegoogle, niet te verwarren met gegoochel, kwam ik het idee tegen van cadeautjes ipv iets eetbaars.
En zo toog ik naar de HEMA.
Laten ze daar nou nét schattige vingerpoppetjes verkopen van 75 cent. Geen geld. Handige Harry als ik was, had ik geen mandje meegenomen. Stond ik met mijn kin de twee handen vol vingerpoppetjes te tellen. Maar goed, ik kwam blij thuis.....
.... En dan heb je een zootje van die dingen in huis en ga je denken hoe je dat nou toch leuk kan uitdelen op een gezellige manier.....
....gisteren moest ik toch boven zijn en ben ik maar gewoon gaan zitten. Al rondkijkend -wat heb ik liggen aan materiaal?- vond ik een karton in de papierbak. En al doende gebeurde het gewoon. Een aantal kruisjes in de rondte gekerft waar ze precies doorheen pastten et voilá!
Helemaal in mijn nopjes ermee!

3 opmerkingen:

  1. Ach wat schattig! Lief cadeautje voor zijn vriendjes.
    En ja het jaar vloog voorbij met jullie prachtige zoon!
    Lfs Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah..wat lief.. en wat een goed idee. We komen vieren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vraagje? Zijn że wel veilig? Verder errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen