Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

* Sterretjes *

Al best lang zit ik te twijfelen aan het bloggen. Het werkt vaak niet zoals ik wil en de manier om mijn foto's te uploaden is behoorlijk drempelig. Maarrrr.... Nu heb ik blogger op mijn mobiel! En ik heb een app gevonden om mijn foto's mooi te rasteren. Eindelijk. Wie weet is de blogdrempel in de toekomst wat lager.

Dit weekend ben ik bezig met een sterretjesslinger uit de Flow.
Korte beschrijving:
- neem paperstroken van 1 bij 20.
- maak zo dicht mogelijk bij 1 van de zijkanten een knoop en druk deze plat.
- wind de rest van de strook eromheen en vouw het uiteinde onder een flapje.
- duw met je vinger in het midden van elke zijde richting het midden van de vijfhoek.
- rijg meerdere sterretjes aan een touw.


Een heerlijk klusje onder bijvoorbeeld het voetbalkijken. Doen jullie ook iets knutseligs, terwijl je voetbal kijkt? Of kijk je geen voetbal?


2 opmerkingen: