Pagina's

donderdag 28 februari 2013

Bakje decoupage

Op het 25-jarig feestje van onze kerk beplakte ik dit bakje door middel van de decoupagetechniek: bestrijken met speciale lijm en dan beplakken met cadeaupapier (of servetten). 

Het leuke is, dat het een bakje is, dat om de nieuwe mobiel van M. heen zat en dat hij wilde weggooien. En aangezien ik tegenwoordig het bewaarvirus onderga, heb ik het bakje gered van de prullenbak. Prima om een workshop mee te doen: als het niet lukt kan ik hem zó weggooien. 

Deze is gelukkig wel gelukt en doet nu dienst als verzamelbakje van kleine dingetjes "waar ik nog iets mee wil doen".



6 opmerkingen:

  1. ziet er echt gezellig uit....nooit meer wegdoen!
    Wat een schattige aankleding... Wil hij m nou niet gewoon terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vooral dat laatste: haha om dingen in te doen die je nog niet weg wilt gooien..helemaal leuk. Ze worden gék van ons, onze mannen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Maria!
    Weet je wel dat het bewaarvirus een heel gemeen en hardnekkig iets is? Geen medicijn helpt .......

    BeantwoordenVerwijderen