Pagina's

woensdag 9 november 2011

Herfst!

Het is herfst en dat betekent veel kleur buiten. Heerlijk! Lekker om door de ritselende bladeren te lopen. Om te genieten van alle kleurige blaadjes die nog niet gevallen zijn.
Met deze slinger heb ik een stukje herfst opgehangen in onze woonkamer. De slinger is gemaakt van natuurlijk materiaal gecombineerd met knopen, touwtjes en kraaltjes. 
Ik heb vier afzonderlijke slingertjes gemaakt met elk twee draden die ik dan om en om voorzag van knoopjes en samen liet komen in een blad. Deze vier slingertjes heb ik aan elkaar gezet met drie grote kledingringen van hout.







Ik ben er een middag mee bezig geweest, wat voor mijn doen best lang is, achter elkaar. En ik was maar wat trots dat ik hem kon ophangen aan het einde van de middag.
Voor meer ideeën voor een herfstslinger, kun je ook kijken op Alles-Vanellis.

1 opmerking:

  1. ow wat leuk zeg! Wat orrrrigineel. Echt heel leuk. die van mij is leuk, maar deze is originelerder.
    Zo zie je maar weer..

    BeantwoordenVerwijderen